Posted on sep 30, 2012 In Killfröken funderar
I fredags hade jag ett samtal med en kollega som bet sig fast hos mig. Det var på eftermiddagen och hon hade just haft ett utvecklingssamtal med en elev som knappt pratar i klassrummet. (Så ska man få vara, vilket man kan diskutera i ett annat sammanhang.) Det intressanta som vi pratade om var hur […]