Posted on jul 28, 2008 In Genier Spekulerar
Nu väcker jag bloggen ur dess kvasi-dvala. Imorgon är min första dag efter semestern så nu får det räcka med sommarstängt. Det dröjer en vecka innan jag träffar mina elever igen men fram tills dess har jag ett par go’ingar på lager från i våras (läs försomras). Som jag tidigare berättat har vi under vårterminens […]